Bakis

Gårdagskvällen/natten var full med skratt och en massa roligheter. Först hos mig så kollade vi mello vilket kunde var spännande ;) sen var det mot Bellas för att träffa massa roliga människor. Någon ny bekantskap fick vi nog allt. Trevligt trevligt.

Idag har det varit typ en av de värsta bakisdagarna någonsin. Haha men jag har ju mig själv att skylla. Och så klart skulle man ju iväg å jobba på kvällen. Jätte härligt med massa huvudvärk å så. Tur de vara var 3 timmar iaf.

Men jag tackar för en trevlig och kul kväll igår fast än jag kanske inte minns allt jag pratade om haha.

Just idag har det blivit för mycket tankar kan ja lova. Men imån mår jag nog prima :)

Ha de gött folket där ute ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0