Kallt

Jo kallt har det varit idag, de kan jag allt lova . Men de har ju varit solsken och jag har varit på topp :)

Gubben å jag skulle handla lite och de slutade med att vi hamnade i Karlshamn på city gross och så klart var min kära mor hundvakt under tiden ;)

Kvällen bestod av massa mys framför tven och några rundor i trappen med disk. Älskar när min gubbe tillåter mig att köpa hem Loka ;) sååååå gottigitt.

Nu blir det att spela lite Word fued innan läggdags . Natti på er där ute i hämska kylan och ja jag visste att vintern skulle komma innan jag fyller år den 20 feb ;)

Ååh just de ville bara tillägga att jag HATAR försäkringskassan!

// lev i nuet mina vänner \\ "bex"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0