Nu är det allvar!

Har jobbat i helgen först så var de delad tur i fredags och igår var det 7-14 . När jag kom hem så var de bara till att börja fixa till kalaset . Jag fyller ju faktiskt imån . Visst man blev väl lite små besviken å så ;)

Fick ett kort av min bror som de stod "vadå kärring?" och så var det en gammal kärring som gick ner i spagat. Haha jo jag börja bli till åren nu.

Dock kommit på att de är för sent att modella eller? Fan va jag älskar foton.

Jag har även kommit på att jag duger eller ja halvt iaf . Varför ska man va så jävla mesig å rädd hela tiden . Ne nu får de fan bli ändring på denna becca. Imån är jag inte den samma bara så ni vet!

Från och med nu så går jag inte på dina lögner längre :)

Tack å hej nu ska ja kolla big brother ! Som jag har längtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0