Hmmm

Just nu har jag en massa funderingar i huvet . Både bakåt och framåt. Jag hoppas allt blir som jag planerar .

Var ute och gick en härlig promenad med Diana innan. Det var super trevligt att träffa henne . Så nu är hunden ganska trött som vanligt ;)

Lite funderingar på mat och så. Jag tänkte göra lite nyttiga kakor och så framöver. Om ni nu är intresserade av att läsa om sådant. :) ikväll tänkte jag ta å göra sallad med räkor och lite sånt där gott .

Ååh Guud så skönt härrom dagen var jag nere på stranden med hunden och gubben. Måste verkligen lägga upp de bilderna på elli "hunden" . Ibland bara älskar jag havet eller ja det gör jag nog alltid. Lägger upp lite bilder på mat jag ätit på senaste med .

Nu snart tänkte jag åka till min mor och dricka lite kaffe . :)

Ha en härlig dag. // bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0